Мета проведення батьківських зборів
Повідомлення інформації, необхідної для роботи з дітьми.
Інформування, інструктаж батьків про зміни або введення нових організаційних моментів у режим функціонування школи.
Ознайомлення батьків з аналітичними матеріалами.
Консультування батьків із питань навчання та виховання учнів.
Обговорення надзвичайних випадків, складних або конфліктних ситуацій.
Ухвалення рішень, що вимагають урахування думок батьків із різноманітних питань шкільного життя.
Творчі звіти дитячого і педагогічного колективів перед батьками.
Правила проведення зборів
Педагог зобов’язаний усебічно обмірковувати і підготувати до зборів необхідну інформацію та документи.
Кожні збори мають свій «сценарій», програму, рекомендації, поради, настанови.
Головним методом проведення зборів є діалог.
Батьків запрошують на збори і повідомляють про порядок денний не пізніше, ніж за 4 дні до проведення зборів.
Дирекція школи повинна бути проінформованою про дату і порядок денний не пізніше, ніж за 4 дні до проведення зборів. .
Учителі-предметники мають бути присутніми на зборах за запрошенням класного керівника.
Педагог повинен сформулювати мету запрошення на збори вчителів-предметників.
Педагог розв’язує організаційні питання напередодні зборів (місце зберігання верхнього одягу, організація зустрічі, підготовка кабінету).
Педагог інформує директора про підсумки батьківських зборів, про питання і проблеми, що були порушені батьками на зборах, наступного дня після проведення зборів.
Принципи проведення батьківських зборів
Батьківські збори — не просто форма зв’язку сім’ї й школи, це місце отримання
важливої педагогічної інформації, трибуна пропаганди кращого досвіду роботи та стосунків із дітьми.
Батьки на зборах повинні відчути повагу до себе, бути впевненими в тому, що безтактних розмов не виникатиме.
У школі та сім’ї одні проблеми та турботи — це проблеми дітей і турбота про дітей. Завдання зустрічі батьків та вчителів — шукати шляхи їхнього розв’язання.
Нічого, крім розчарування, не викликають у батьків збори, де їм доповідають, які в них погані діти, і не радять, як їм допомогти.
Результативними є ті збори, де виникає розуміння, коли на запитання дають відповіді, дискутують.
|